Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

7 ianuarie 2013

Placinta cu branza dulce


O placinta delicioasa si foarte usor de facut...pentru aluat... (realizat in masina de paine pe programul pentru aluat) am pus in urmatoarea ordine:
150 ml lapte caldut
150 ml ulei
2 oua
o lingurita sare
o lingura zahar
500 g faina
7 g drojdie uscata
....am lasat 1h 25 m...atat cat tine programul...




Aluatul imparit in doua si rulat(doua rulouri)


L-am pus in folie de plastic si lasat deoparte...

Pentru umplutura :150 g stafide aurii si negre
700 g branza dulce bine scursa
4 oua
3 linguri zahar
1 plic zahar vanilat
2 linguri gris



am inmuiat 150 g stafide intr-o ceasca de lapte cu o lingura zahar...aprox 15 min.Am mixat foarte bine ouale cu 3 linguri zahar si cu 700 g branza dulce...am adaugat si stafidele:






Am intins o foaie subtire...am presarat putin gris , am pus umplutura... si cea de-a doua foaie...am preincalzit cuptorul la 200 grade...am pensulat un galbenus amestecat cu lapte si...la cuptor pentru 20 min.




...se niveleaza...
...si rezultatul final:

Pofta buna!

4 comentarii:

mirela spunea...

woauuu,ce bunatate aici,dupa atatea creme,este bine venita o asa prajiturica!!!o zi frumoasa!

Dana Mariette spunea...

merci mirela!o zi superba si tie!

Maya spunea...

Buna placintica!
La multi ani, draguta mea! Muah!!

Dana Mariette spunea...

Multumesc Maya!