Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

15 martie 2011

Un buchet de premii

Lumea bloggerilor e minunata si destul de vasta! Am intalnit persoane deosebite pe care  nu le-as fi intalnit niciodata in realitate,am impartasit idei si experiente,am facut astfel ca zilele sa  fie vesele  ca o adevarata zi de primavara insorita.



Astazi am primit un premiu foarte dragut de la yaya6:

Imi doresc:
1. Sa acceptati premiul si sa faceti un post referitor la premiu
2. Sa-l dati la 3-5 bloguri care preferati si sa le comunicati
3. Linkare persoana care vi l-a dat

Acest premiu il ofer cu mare drag, pentru:
ღAzucenaღ
Carmen
Nadji

Am mai primit premii foarte frumoase de la  Elena Toma:






 

Le ofer cu drag  unor bloguri pe care le apreciez foarte mult:

 Lia

4 comentarii:

Lia spunea...

Mariette,


Multumesc mult pentru nominalizare.
Te pup.:)

ღAzucenaღ spunea...

Multumesc pentru premiu.

violette spunea...

Multumesc mult Mariette pentru premii,le primwsc cu mare drag!

o seara frumoasa!

Unknown spunea...

Saru`mana pentru premii, am venit cu intarziere dar mai bine mai tarziu decat niciodata :). Motive obiective care insa nu ma impiedica sa le primesc cu mare drag. Multumesc foarte mult.